تبسم

مادرانه

1390/1/30 11:00
نویسنده : مامان صفورا
773 بازدید
اشتراک گذاری

 

عاشقانه ترین


 بهشت براي من که مادرم؛ تويي و  مادران همه مي دانند که بهشت براي اين عشق پاداش کميست... بهشتي که جز آناتي آني از آن من نيست... رنج مي برم بي منت، عشق مي بري بي درخواست؛ تو بزرگ مي شوي و من پير! بزرگ شدنت گريختني است از آغوش من چه واهمه اگر که گريختنت حس مادري مادرم باشد، مي گويم و مي گويي و مادرم مي گفت: تا مادر نشوي نمي فهمي! دوستت دارم و همين براي من کافيست... همين...

مي گم: در گوشم بگو!


 عشق من کيه؟

تو با خنده جواب مي دهي...........


مرا مي بوسي و بهشت زير پايم مي رويد،


من عاشقم و رنج مي برم، تو معشوقي و عشق!


و اين شبيه معجزه ايست براي انسان طمعکار...


من نيز بهشتي بودم که بيرحمانه از مادرم دور شدم؛


که فهميدن حس مادري خود رهي به بهشت جاودان است!...


مي دانم که نمي داني؛


من با تو فهميدم که مادرم راست مي گفت...


(... و تو تا مادر نشوي نمي فهمي...)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آبجیِ ریحانه
30 فروردین 90 14:35
سلام: ممنون از اینکه به وب ریحانه جون اومدید... خدا دختر گلتون رو واستون حفظ کنه... از طرف من تبسم جون و ببوسید راستی من وبتون رو لینک کردم. دلتون آرووم
ساناز
30 فروردین 90 23:32
سلام مامان تبسم ممنون که اومدی و برام پیغام گذاشتی خیلی خوشحال شدم - من هم خوشحال می شم که بتونم با شما و نی نی نازتون دوست بشم- برام ایمیل بده که بیشتر با هم آشنا بشیم بازم ممنون عزیزم راستی تبسمی خیلی ناز و بامزس خدا حفظش کنه عزیزم
مامان روژین
31 فروردین 90 15:21
شما که اینقدر قشنگ می نویسی و حست رو میگی حیف نیست که کم می نویسی . مجدداً لینک شدید عزیزم . تبسم جونی رو ببوس.
مامان مريم
2 اردیبهشت 90 14:23
سلام عزيزم خدا کنه تند تند اپ کني.و شيطوني رو بذاري کنار فدات.بازم منتظرتم.
مامان آنیسا
3 اردیبهشت 90 12:31
سلام خیییییییییییلی زیبا مینویسی لذت بردم تبسم نازمو ببوس
مامان مريم
20 اردیبهشت 90 14:05
فرشته مهربونم عزيزم شما دعوت شديد به جشن تولد وبلاگي امير مهدي جون.خوشحال ميشم بيايين.بوس به شمااااااااااا.•*..*•.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تبسم می باشد